Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

ມູນຄ່າສໍາລັບປະເພດຕ່າງໆ

[複製鏈接]

1

主題

0

好友

5

積分

新手上路

Rank: 1

跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2024-11-10 17:39:47 |只看該作者 |倒序瀏覽

ມູນຄ່າ roi ທີ່ດີທີ່ສຸດແຕກຕ່າງກັນສໍາລັບປະເພດທຸລະກິດທີ່ແຕກຕ່າງກັນ, ແຕ່ພວກເຂົາພະຍາຍາມສະເຫມີເພື່ອຮັບປະກັນວ່າມັນເກີນ %. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ນີ້ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າການໂຄສະນາການໂຄສະນາແມ່ນ break-even. ສິ່ງທີ່ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ກ່ຽວກັບການສ້າງຮູບລູກຄ້າແມ່ນມີມູນຄ່າການເນັ້ນຫນັກໃສ່ອີກເທື່ອຫນຶ່ງວ່າຖ້າພວກເຮົາຕ້ອງການການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍເພື່ອນໍາເອົາກໍາໄລ, ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງຕັ້ງຄ່າການສະແດງຂອງມັນຢ່າງຖືກຕ້ອງເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ສຸມໃສ່ຄວາມຄາດຫວັງຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ວິທີການອະທິບາຍຜູ້ຊົມຂອງທ່ານນີ້ແມ່ນຂັ້ນຕອນທໍາອິດຂອງການສ້າງຮູບແຕ້ມລາຍລະອຽດຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ລາຍລະອຽດເພີ່ມເຕີມທີ່ທ່ານເຮັດສິ່ງນີ້, ການສະເຫນີທີ່ຊັດເຈນຫຼາຍທີ່ທ່ານສາມາດສ້າງ.ເພື່ອສ້າງໂປຣໄຟລ໌ລູກຄ້າ, ຂໍ້ມູນປະຊາກອນສັງຄົມມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍ: ເພດ, ອາຍຸ, ການສຶກສາ, ພາກພື້ນທີ່ຢູ່ອາໄສ, ສະຖານະພາບການແຕ່ງງານ, ມີເດັກນ້ອຍ, ສະຖານທີ່ເຮັດວຽກ. ຫຼືປະເພດຂອງກິດຈະກໍາ, ລະດັບລາຍຮັບ.
Psychographic ເຊິ່ງໃນ Turn
ຄວາມສໍາຄັນອັນໃຫຍ່ຫຼວງແມ່ນຄຸນລັກສະນະທ ລາຍຊື່ເລກ Whatsapp າງຈິດວິທະຍາ, ເຊິ່ງ, ໃນທາງກັບກັນ, ປະກອບມີ: ທັດສະນະຄະຕິມູນຄ່າ - ຄວາມກັງວົນກ່ຽວກັບສຸຂະພາບ, ພະຍາຍາມຄວາມງາມ, ຄວາມສໍາຄັນຂອງຄຸນຄ່າຂອງຄອບຄົວ, ທັດສະນະຄະຕິຕໍ່ບັນຫາສິ່ງແວດລ້ອມ, ຕໍ່ການເງິນ; ຊີວິດ - ຄວາມສົນໃຈ, ວຽກອະດິເລກແລະວິທີການໃຊ້ເວລາຫວ່າງ. ແບບ​ການ​ສື່​ສານ​ກັບ​ຄົນ​ອື່ນ - ຈໍາ​ນວນ​ຂອງ​ຫມູ່​ເພື່ອນ​, ຄວາມ​ຖີ່​ຂອງ​ການ​ປະ​ຊຸມ​, ສະ​ຖານ​ທີ່​ແລະ​ວິ​ທີ​ການ​ພົວ​ພັນ​ກັບ​ຄົນ​ທີ່​ຮັກ​, ຜົນ​ປະ​ໂຫຍດ​ທົ່ວ​ໄປ​; ບັນ​ຫາ​ທີ່​ເປັນ​ໄປ​ໄດ້ ("ຈຸດ​ເຈັບ​ປວດ​"​) - ສຸ​ຂະ​ພາບ​, ລາຍ​ໄດ້​, ລະ​ດັບ​ຄວາມ​ຮູ້​. ຄວາມຕ້ອງການຂອງຜະລິດຕະພັນ, ເຊິ່ງລວມມີການປະເມີນຄຸນນະພາບຂອງສິນຄ້າຫຼືການບໍລິການ, ລະດັບການຮັບຮູ້ຂອງພວກເຂົາ, ຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງຂະບວນການຊື້ແລະຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການ. ນອກຈາກນີ້ຍັງພິຈາລະນາພຶດຕິກໍາສື່ມວນຊົນສັງຄົມຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ: ໃຊ້ເວລາຫຼາຍປານໃດ. ອອນ​ໄລ​ນ​໌, ສິ່ງ​ທີ່​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ໄປ​ຢ້ຽມ​ຢາມ​ຊົ່ວ​ໂມງ, ປະ​ເພດ​ຂອງ​ເນື້ອ​ໃນ​ທີ່​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ອ່ານ, ແລະ​ຕິ​ກິ​ຣິ​ຍາ​ຂອງ​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ກັບ​ຂໍ້​ຄວາມ.



ການຕັ້ງເປົ້າໝາຍໃສ່ໃນສ່ວນ
ວິທີການແບ່ງກຸ່ມເປົ້າຫມາຍເຂົ້າໄປໃນ segments ການຕັ້ງຄ່າການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແມ່ນເປັນໄປບໍ່ໄດ້ໂດຍບໍ່ມີການແບ່ງກຸ່ມຜູ້ຊົມ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ແບ່ງກຸ່ມເປົ້າຫມາຍທັງຫມົດເປັນກຸ່ມທີ່ມີລັກສະນະຄ້າຍຄືກັນ. ຂະບວນການນີ້ແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນເພື່ອ: ຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງພາກສ່ວນທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ; ກໍານົດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນກວ່າໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ; ເພີ່ມລະດັບການໂຄສະນາສ່ວນບຸກຄົນ; ບັນລຸຈໍານວນການແປງສູງສຸດ. ສໍາລັບແຕ່ລະພາກສ່ວນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ມັນ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນເພື່ອສ້າງການໂຄສະນາສ່ວນບຸກຄົນ. ຕົວຢ່າງ, ໃນບັນດາຜູ້ຊື້ທີ່ຕ້ອງການຊື້ອຸປະກອນຈາກຫມາກໂປມ, ກຸ່ມດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ສາມາດຈໍາແນກໄດ້: ຊາວຫນຸ່ມໃນຕົວເມືອງໃຫຍ່, ອາຍຸ -, ຜູ້ທີ່ຍັງບໍ່ທັນມີເງິນຫຼາຍ, ແຕ່ຕ້ອງການຊື້. ເຄື່ອງ​ມື​ທີ່​ມີ​ລາ​ຄາ​ແພງ;ຊາວ​ຄອບ​ຄົວ​ຂອງ​ຕົວ​ເມືອງ​ຂະ​ຫນາດ​ນ້ອຍ​, ອາ​ຍຸ +.

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

Archiver|手機版|GameHost抗攻擊論壇

GMT+8, 2025-2-7 20:05 , Processed in 0.058474 second(s), 19 queries .

抗攻擊 by GameHost X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

回頂部 一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |