ມູນຄ່າ roi ທີ່ດີທີ່ສຸດແຕກຕ່າງກັນສໍາລັບປະເພດທຸລະກິດທີ່ແຕກຕ່າງກັນ, ແຕ່ພວກເຂົາພະຍາຍາມສະເຫມີເພື່ອຮັບປະກັນວ່າມັນເກີນ %. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ນີ້ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າການໂຄສະນາການໂຄສະນາແມ່ນ break-even. ສິ່ງທີ່ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຮູ້ກ່ຽວກັບການສ້າງຮູບລູກຄ້າແມ່ນມີມູນຄ່າການເນັ້ນຫນັກໃສ່ອີກເທື່ອຫນຶ່ງວ່າຖ້າພວກເຮົາຕ້ອງການການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍເພື່ອນໍາເອົາກໍາໄລ, ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງຕັ້ງຄ່າການສະແດງຂອງມັນຢ່າງຖືກຕ້ອງເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ສຸມໃສ່ຄວາມຄາດຫວັງຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ວິທີການອະທິບາຍຜູ້ຊົມຂອງທ່ານນີ້ແມ່ນຂັ້ນຕອນທໍາອິດຂອງການສ້າງຮູບແຕ້ມລາຍລະອຽດຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ລາຍລະອຽດເພີ່ມເຕີມທີ່ທ່ານເຮັດສິ່ງນີ້, ການສະເຫນີທີ່ຊັດເຈນຫຼາຍທີ່ທ່ານສາມາດສ້າງ.ເພື່ອສ້າງໂປຣໄຟລ໌ລູກຄ້າ, ຂໍ້ມູນປະຊາກອນສັງຄົມມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍ: ເພດ, ອາຍຸ, ການສຶກສາ, ພາກພື້ນທີ່ຢູ່ອາໄສ, ສະຖານະພາບການແຕ່ງງານ, ມີເດັກນ້ອຍ, ສະຖານທີ່ເຮັດວຽກ. ຫຼືປະເພດຂອງກິດຈະກໍາ, ລະດັບລາຍຮັບ. Psychographic ເຊິ່ງໃນ Turnຄວາມສໍາຄັນອັນໃຫຍ່ຫຼວງແມ່ນຄຸນລັກສະນະທ ລາຍຊື່ເລກ Whatsapp າງຈິດວິທະຍາ, ເຊິ່ງ, ໃນທາງກັບກັນ, ປະກອບມີ: ທັດສະນະຄະຕິມູນຄ່າ - ຄວາມກັງວົນກ່ຽວກັບສຸຂະພາບ, ພະຍາຍາມຄວາມງາມ, ຄວາມສໍາຄັນຂອງຄຸນຄ່າຂອງຄອບຄົວ, ທັດສະນະຄະຕິຕໍ່ບັນຫາສິ່ງແວດລ້ອມ, ຕໍ່ການເງິນ; ຊີວິດ - ຄວາມສົນໃຈ, ວຽກອະດິເລກແລະວິທີການໃຊ້ເວລາຫວ່າງ. ແບບການສື່ສານກັບຄົນອື່ນ - ຈໍານວນຂອງຫມູ່ເພື່ອນ, ຄວາມຖີ່ຂອງການປະຊຸມ, ສະຖານທີ່ແລະວິທີການພົວພັນກັບຄົນທີ່ຮັກ, ຜົນປະໂຫຍດທົ່ວໄປ; ບັນຫາທີ່ເປັນໄປໄດ້ ("ຈຸດເຈັບປວດ") - ສຸຂະພາບ, ລາຍໄດ້, ລະດັບຄວາມຮູ້. ຄວາມຕ້ອງການຂອງຜະລິດຕະພັນ, ເຊິ່ງລວມມີການປະເມີນຄຸນນະພາບຂອງສິນຄ້າຫຼືການບໍລິການ, ລະດັບການຮັບຮູ້ຂອງພວກເຂົາ, ຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງຂະບວນການຊື້ແລະຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການ. ນອກຈາກນີ້ຍັງພິຈາລະນາພຶດຕິກໍາສື່ມວນຊົນສັງຄົມຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ: ໃຊ້ເວລາຫຼາຍປານໃດ. ອອນໄລນ໌, ສິ່ງທີ່ເຂົາເຈົ້າໄປຢ້ຽມຢາມຊົ່ວໂມງ, ປະເພດຂອງເນື້ອໃນທີ່ເຂົາເຈົ້າອ່ານ, ແລະຕິກິຣິຍາຂອງເຂົາເຈົ້າກັບຂໍ້ຄວາມ.
ການຕັ້ງເປົ້າໝາຍໃສ່ໃນສ່ວນວິທີການແບ່ງກຸ່ມເປົ້າຫມາຍເຂົ້າໄປໃນ segments ການຕັ້ງຄ່າການໂຄສະນາເປົ້າຫມາຍໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແມ່ນເປັນໄປບໍ່ໄດ້ໂດຍບໍ່ມີການແບ່ງກຸ່ມຜູ້ຊົມ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ແບ່ງກຸ່ມເປົ້າຫມາຍທັງຫມົດເປັນກຸ່ມທີ່ມີລັກສະນະຄ້າຍຄືກັນ. ຂະບວນການນີ້ແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນເພື່ອ: ຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງພາກສ່ວນທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ; ກໍານົດເປົ້າຫມາຍທີ່ຊັດເຈນກວ່າໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ; ເພີ່ມລະດັບການໂຄສະນາສ່ວນບຸກຄົນ; ບັນລຸຈໍານວນການແປງສູງສຸດ. ສໍາລັບແຕ່ລະພາກສ່ວນຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ມັນ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນເພື່ອສ້າງການໂຄສະນາສ່ວນບຸກຄົນ. ຕົວຢ່າງ, ໃນບັນດາຜູ້ຊື້ທີ່ຕ້ອງການຊື້ອຸປະກອນຈາກຫມາກໂປມ, ກຸ່ມດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ສາມາດຈໍາແນກໄດ້: ຊາວຫນຸ່ມໃນຕົວເມືອງໃຫຍ່, ອາຍຸ -, ຜູ້ທີ່ຍັງບໍ່ທັນມີເງິນຫຼາຍ, ແຕ່ຕ້ອງການຊື້. ເຄື່ອງມືທີ່ມີລາຄາແພງ;ຊາວຄອບຄົວຂອງຕົວເມືອງຂະຫນາດນ້ອຍ, ອາຍຸ +.
|